ده ها پوستر تبلیغاتی شگفت انگیز با ایده های منحصر به فرد

2

+۶۰ پوستر تبلیغاتی شگفت انگیز با ایده های منحصر به فرد

 

پوسترهای تبلیغاتی سریع ترین راه برای انتقال پیام و برقراری ارتباط با مخاطب است و اگر تبلیغ از طراحی منحصر به فردی برخوردار باشد به گونه ای که برای سایرین باشد الهام بخش باشد در این صورت است که یک تبلیغ سودمند خواهد بود. گاهی آنها فقط جنبه تبلیغ دارند اما برخی از کمپانی ها به سختی روی آن کار می کنند تا آن تبلیغ به یک ابزار تبلیغاتی و قابل رقابت و موفق برای معرفی شرکت شان باشد.

برای هر کمپانی سعی در معرفی و ارائه محصولات در قالب نسخه های چاپی به شیوه تاثیرگذار کاری چالش برانگیز و مشکل است. یک تبلیغ چاپی خنده دار با یک ایده ای خنده دار آغاز می شود، اما باید به این ایده هنرمندانه روح بخشید و آن را به یک جلوه بصری زیبا تبدیل کرد. برای اینکه تبلیغ تاثیرگذارتر شود باید در آن از متن های جذاب در آن استفاده کرد، مثلا فلان هنرمند از اینجا دیدن کرده است و یا فلان بازیگر در اینجا غذا خورده است. در این صورت مردم یکدیگر را خبر می کنند تا به فروشگاه شما بیایند.

تبلیغ کره بادام زمینی Yum Yum

تبلیغ شرکت بیمه

تبلیغ مجله Outside

تبلیغ سرزمین بازی Playland

تبلیغ اسپری دافع سگ و گربه

تبلیغ مکعب های بازی: بهترین، با جزییات ترین است

تبلیغ رستوران های غذای لبنانی zattar w zeit

تبلیغ آموزشگاه های زبان کودکان Red Balloon: ماشین UK

تبلیغ تایر Goodyear

تبلیغ ضبط LG LCF8000N:

 

تبلیغ برای تعویض گوشی های تلفن همراه قدیمی با جدید Glyde.com

تبلیغ رادیو ۸۹٫۷ WTMD

تبلیغ مرغ بدون استخوان Chester

تبلیغ قرص ویتامین سی Targifor

تبلیغ بوگیر پا: بینی

تبلیغ اتومبیل Renault: مگس ها، دست های شکسته

تبلیغ سبزیجات طبیعی Biopark

تبلیغ سس کچاپ Vantage

تبلیغ سازمان مبارزه با مواد مخدر TAC: گیجی

تبلیغ مسواک Oral-B: نوزاد

تبلیغ کیسه های ارتجاعی Glad Forceflex

تبلیغ کمپانی تولید مواد غذایی تقویت کننده Abbott, Ensure Active M2

تبلیغ Land Rover: چشم ها در شب، شیر

تبلیغ میکروفون های Big Foote Music & Sound: تی سونامی

تبلیغ Sooruz: Wake’N’Country

تبلیغ Waterloo Gin: Punch

تبلیغ Land Rover Defender:

تبلیغ قرص ویتامین سی Berocca: دوچرخه سواری

تبلیغ فیلترهای تصفیه هوا Tama Group

تبلیغ Audi: پشتیبانی

پودر ضد اسید معده Eno: خرچنگ

تبلیغ Super Sônica Sound Design

تبلیغ اسباب بازی های Parque Recreio Kids

تبلیغ کافی شاپ Dunkin’ Donuts

تبلیغ تایر Goodyear Ultra Grip

 

تبلیغ آکواریوم Vancouver Aquarium مخصوص کودکان

تبلیغ Volkswagen: بز

تبلیغ نیسان: موتور سیکلت

تبلیغ موسسه طراحی Graffiti BBDO: سیر

تبلیغ مبلمان Tok&Stok: زمین خش دار

تبلیغ فست فوer King: کیف

تبلیغ گوشی تلفن همراه Sonimtech: آخرالزمان

تبلیغ فروشگاه کیک کاسه ای

تبلیغ کلوپ ورزشی Reebok

تبلیغ سایت Hi Viajes: فلیکر

تبلیغ جلوگیری از آتش سوزی جنگل ها

تبلیع نیسان: خانه

تبلیغ Swire Pacific: گوش

تبلیغ Patit: Chili

منبع پرشین جی اف ایکس
اشتراک.

درباره نویسنده

۲ دیدگاه

  1. سلام
    با توجه به اینکه سایز معمول یک پوستر ۷۰*۵۰ سانتی متر است معمولا عکس هایی با این کیفیت پیدا نمی شود! و ما مجبور هستیم که آن ها را بسازیم ! ولی ما یک گرافیست حرفه ای نیستیم و به راحتی و بدون آموزش نمی توانیم پوستر هایی مانند بالا بسازیم!
    با این توصیفات تکلیف ما چیست؟
    با تشکر!!!!

    • اصل کار یک گرافیست، تجربه ی زیادیه که کسب کرده و از پوستر های بد و بی کیفیت شروع کرده و کم کم در مرور زمان تبدیل شده به کسی که با استفاده از تجربه ها و ایده هایی که در مسیر بهترشدنش به دست آورده و یادگرفته، ایده های جدیدتر و خلاقیت بهتر و راحتی در طراحی یک کار رو داره و راه و چاه خلق یک اثر گرافیکی خوب رو می دونه. برای همینه که هر گرافیست بزرگی، سبک کاری خاص خودش رو داره.
      و اما، آموزش هایی که در کلاس هنر به شما داده میشه، درواقع بیشتر تاکید روی کسب تجربه و خلاقیت شما داره تا تکنیک. چرا که تکنیک رو اگر بخوایم درس بدیم، کلاسمون یه کلاس کسل کننده و خواب آور تبدیل میشه. البته اصول اولیه رو می گیم.
      و اما در اینجا، اینایی که می بینی، بیلبورد تبلیغاتی هستن و خب، طراحی چنین کارهایی، ابزار خاص خودش رو داره. اما یک پوستر، معمولا در قطع آ-۳ چاپ میشه و عکس هایی با رزولوشن۱۹۲۰x1080 به بالا، می تونه به شما خیلی کمک کنه. (در جستجوی تصویری گوگل، در قسمت search tools تحت کشوی size، گزینه ی Large رو انتخاب کن).
      البته معلمان عزیز، از شما توقع ندارن پوسترتون رو در قطع آ-۳ طراحی و چاپ کنین.

پاسخ دهید